Vappuna 1.5.27

Eilenpä oli ihanaa puistossa. Siellä oli vapun vastaanotto tanssiaiset. Peku sinäkin olit siellä tai tiesinhän että tulet, sillä olit kysynyt Hilkalta tulemmeko puistoon. Olen niin iloinen että sain olla taasen kanssasi ja tuntea miten painoit minua itseäsi vasten. Peku tanssitko kaikkien kanssa niinkuin minun, painoit aina minua itseäsi vasten niin lujasti ja pääsi toit aina ihan kiinni minuun. Peku miten pidänkään sinusta rakastan - rakastan sinua. Tanssit vain melki minun kanssani eilen, kerran vain Aili Alavan ja erään luokkatoverisi kanssa. Olisit ihan hyvin voinut tanssia enemmänkin muidenkin kanssa, kun et kerta ennättänyt minua hakemaan ennen toisia miksi pitikin toisten ennättää aina ennen sinua. Kerrankin eräs toinen kyllä pyysi ennen sinua, vaikka sanoit että sinä ennätit ennemmin mutta tietenkin olisin antanut sinulle muutenkin etusijan. Muuten eilen sain tanssia kovasti ihan jokaisen tanssin.

Tulin sinun kanssasi kotiin Peku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti