Torstai 26.V. 27

Eilen oli oikein hauskaa puistossa. Kaikki res. ups. kokel. J.T.R olivat siellä. Sain niin vähän tanssia alussa Hockun kanssa. Aina ennätti joku ennemmin sinua. Kerran satuit tulemaan jokseenkin yht'aikaa Pekun kanssa. En ymmärtänyt ensin kumpaisenko kanssa olisin mennyt. Peku joka seisoi hänen edessään ihmetteli miksi en tule, muttta sitten katsoi hän taakseen ja huomasi Hokun mutta samassa antoi Hocku Pekulle etusijan. Peku sanoi että sinua täytyy oikein jonottaa. Eräs toinen kerta sattui Eriksson, Hocku & Tane yht'aikaa. Eriksson ehkä oli hiukan ennemmin jotta minun täytyi mennä hänen kanssaan. Olisin erittäin mielelläni mennyt Hockun kanssa mutta silloin olisivat toiset suuttuneet. Hocku oli sanonut Hilkalle että hän ei saa yhtään tanssia minun kanssani kun toiset ennättäv aina ennemmin. Kun Hilkka & Tane lähtivät niin olin Hokun kanssa sen jälkeen koko ajan. Lähdimme mekin ennen loppua pois noin ½ 1 paikkeilla. Istuimme rannalla huvimajassa koko kauan. Hocku ich kann nicht motstå deine Kissen. Sinä et kysy utan du tar och du gör som du själv vill. Juuri senlaisesta pidän. Teen välillä sinulle kiusaa ja olen suuttuvinani ja silloin olet kauniisti vähän aikaa. Sitten yht'äkkiä vedät minut syliisi ja suutelet minua niin tulisesti silmiäni poskiani suutani tukkaani, kaulaani. Et välitä vaikka ihmiäsi olisi kuinka keskellä tietäkin vain. Kaikkein enimmän pidän sinun "hyvää yötä" suudelmastasi, sen on lyhyt mutta sitä tulisempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti